תקנון אתר


חברת פלואו מ.נ. בע”מ ח.פ.516774361 (להלן: “פלואו” או “החברה”) מוכרת מוצרי מידע דיגיטליים לרבות קורסים, סדנאות, הרצאות והכשרות (להלן: “המוצר”).  

     

      1. קורס דיגיטלי הוא בבחינת חומר הניתן להעתקה / שכפול / צפייה חוזרת, ולכן לא ניתן לבטל את העסקה לאחר שבוצעה. אם אתם מבקשים לשמור לעצמכם את הזכות לביטול עסקה – הנכם מתבקשים שלא לרכוש את הקורס ולא לקבל את הסיסמה לצפייה בחומרי הקורס,  והכל בהתאם למפורט להלן בהרחבה.

      1. מטרת המוצרים הדיגיטליים היא לסייע לך. מנהלי האתר אינם נוטלים אחריות על אי אילו תשלומים למערכת או לעסק במסגרת רכישת מערכת כלשהי על ידי רוכשי הקורס הדיגיטלי שנוגע למערכות המוצעות באתר. ההחלטות המתקבלות ויישום החומר הנלמד ע”י רוכשי הקורס הם על אחריותו הבלעדית של רוכש הקורס וידוע כי אין ביכולתנו לקבוע עבורו את ההחלטות ו/או להתערב בשיקולים בעת ביצוע רכישת המוצר.

      1. בנוסף, החומר הנלמד אינו מתאים לכל אחד ויש להשקיע זמן כדי להבין את החומרים והנלמדים בקורס. התוכניות שלנו מיועדות לתת לאנשים כלים מעשיים וסביבה תומכת ומקדמת להגשמת היעדים והמטרות שלהם. עם זאת איננו יכולים להבטיח לך תוצאות כלשהן או הכנסות מסוימות בעקבות השימוש בתכנים, בקורסים וברעיונות שלנו, כי הן תלויות בך ובמה שתבחר לעשות או שלא לעשות.

    כללי:

    1.     אתר אינטרנט זה (“האתר”) המופעל ואשר הוא בבעלות חברת פלואו מ.נ. בע”מ כפוף לתנאי השימוש שיפורטו להלן ולהסכמת כל המשתמשים והמשתמשות באתר (לשם הנוחות יכונה: “הלקוח” או “המשתמש“). כל המשתמש  באתר  מחוייב לקרוא היטב את תנאי השימוש ומוחזק כמי שקרא והבין כלל תנאי השימוש כפי יפורטו להלן.

    2.     ההתקשרות עם החברה בענין האתר ו/או  בקשת משתמש להסרת פרטיו ממאגר המידע של החברה  יבוצעו באמצעות פניה בדואר האלקטרוני לכתובת office@flow-az.com.

    3.     תנאי השימוש הינם בבחינת חוזה משפטי לכל דבר וענין ומהווים את הבסיס המשפטי היחידי שחל על  המשתמש והחברה ו/או מי מטעמה, אלא אם יערך הסכם ספציפי בין המשתמש לחברה. תנאי השימוש יחולו על כל אופן שבו יבחר המשתמש לגשת ו/או לצפות  באתר החברה  ובכל פלטפורמה או אמצעי כגון מחשב נייד, טאבלט ומכשיר סלולארי וכיוב’.

    4.     כל פעולה שיבצע המשתמש באתר כפופה לתנאי השימוש והנחת המוצא היא כי חזקה שעצם שימוש המשתמש באתר מהווה אישרו והסכמתו המלאה של המשתמש לתנאי השימוש.

    5.     לצרכי נוחות בלבד, תנאי השימוש מנוסחים בלשון זכר ובלשון יחיד, אולם הם מתייחס לגברים ונשים כאחד, בכל מקום שמצוינת לשון יחיד הכוונה גם ללשון רבים.

    6.     המשתמש מצהיר שהוא בגיר מעל גיל 18 ואם גילו מתחת לגיל 18 כל הפעולות שיבצע בקשר עם האתר הן בתנאי שקיבל אישור האפוטרופוס שלו. שימוש באתר מהווה את אישור המשתמש לכך שהתקבל אישור כאמור ובכל מקרה ככל שלא התקבל אישור כאמור מהאפוטרופוס, המשתמש מתחייב שלא להשתמש באתר. סעיף זה הוא סעיף יסודי בתנאי השימוש.

    7.     שימושו של המשתמש באתר מהווה הצהרה של המשתמש כי הוא קרא והבין את תוכן ומשמעות תנאי השימוש; כי הוא מסכים באופן מוחלט וללא הסתייגות לכל הוראותיו ותנאיו; וכי לא תהיה לו ו/או למי מטעמו, כל טענה ו/או דרישה ו/או תביעה, במישרין ו/או בעקיפין, כנגד החברה ו/או מי מבעליה ו/או מי ממנהליה ו/או מי מטעמה בקשר לתנאי השימוש ותחולתם על המשתמש.

    8.     שימוש המשתמש באתר מעיד כי המשתמש מודע ומסכים לכך שכל מידע המוצג באתר ו/או כל חלק ממנו מכל מן וסוג שהוא מהווה רכושה של החברה וכי לחברה שמורות זכויות היוצרים, ו/או זכויות קניין רוחני אחרות בקשר לכך.

    9.     המשתמש מתחייב שלא לעשות במידע המצוי באתר כל פעולה (במעשה או במחדל) העלולה לפגוע בנכונות המידע ובמהימנותו או בשמה הטוב או במוניטין  של החברה וכל הזכויות שיש לחברה בקשר עם האתר פעילותה, מוצריה ספקיה ולקוחותיה.

    10.            המשתמש מתחייב להשתמש במידע המופיע באתר לשימושו האישי בלבד, ולא לעשות כל פעולה לרבות העתקה וכיוב’ של  התוכן המצוי באתר כולו או מקצתו לכל אדם ו/או גוף כלשהו אלא בהסכמת החברה מראש ובכתב.

    11.            המשתמש מתחייב שלא להשתמש באתר ו/או במידע המופיע באתר שימוש לא כדין.

    12.            החברה רשאית למנוע כניסה ו/או ביצוע כל פעולה באתר אם היא סבורה כי משתמש הפר את תנאי השימוש ו/או עשה שימוש בלתי ראוי במידע המופיע באתר ולמשתמש לא תהיה כל תביעה ו/או טענה ו/או דרישה כנגד החברה בעניין זה.

    רכישת מוצרים באתר ומדיניות ביטול עסקה

    1.     רכישת המוצר היא באמצעות מילוי כל שדות המידע בדף המכירה באתר פלואו לרבות פרטי הלקוח ופרטי האשראי לתשלום עבור רכישת המוצר.

    2. דף המכירה מנוהל ומופעל על ידי חברת wordpress, סביבת פורטל הקורס, מנוהלת ומופעלת ע”י חברת סמוב (להלן “סמוב”). דף המכירה מוביל את הלקוח  לדף סליקה אינטרנטי באשראי (להלן: “דף הסליקה”). דף הסליקה מופעל על ידי חברת קארדקום בע”מ (להלן: “חברת הסליקה”).

       

        1. חברת הסליקה מבצעת את פעולת הסליקה ותנאי מוקדם לאישור פעולה סליקת, פרטי כרטיס האשראי של הלקוח וכן העברת הכספים יבוצעו ע”י חברת קארדקום בע”מ ולפי כללי אבטחת המידע בחברת הסליקה.

        1. עם רכישת המוצר כלומר לאחר ביצוע התשלום לחברת פלואו (באמצעות חברת הסליקה)  ישלחו ללקוח פרטי גישה למוצר וכן חשבונית מס קבלה כדין.

        1. בעת ביצוע הפעולה באתר יידרש המשתתף להכניס למערכת את הפרטים הבאים: ת.ז./ח.פ., שם פרטי, שם משפחה, שם חברה, טלפון, ישוב, מיקוד, דואר אלקטרוני ופרטי תשלום.

        1. בד בבד עם רכישת המוצר הדיגיטלי ו/או הרשמה  ו/או השארת פרטים בטופס ו/או אישור התקנון המשתמש מאשר קבלת דיוור מחברת פלואו וכן מאשר קבלת מסרים מרשימת הדיוור של רוכשי המוצר הדיגיטלי. רוכשי המוצר הדיגיטלי יוכלו להסיר עצמם מרשימת דיוור זו בכל עת.

        1. פרטי כרטיס האשראי של הרוכשים לא יישמרו במאגר החברה ולא יעשה בהם שימוש מלבד לשם קניית המוצר.

        1. החיוב הוא  מיידי, חשבונית מס/קבלה ומייל אישור על הרשמה ישלחו לאחר התשלום באופן אוטומטי ממערכת קארדקום ומערכת סמוב.

        1. המחירים באתר כוללים מע”מ כדין.

        1. הלקוח יקבל את המוצר ו/או התכנים  בהתאם לתנאים המופיעים בעמוד המכירה של כל מוצר ספציפי באתר חברת פלואו.

        1. יודגש כי קורס דיגיטלי הוא בבחינת חומר הניתן להעתקה / שכפול / צפייה חוזרת, ולכן לא ניתן לבטל את העסקה לאחר שבוצעה. אם אתם מבקשים לשמור לעצמכם את הזכות לביטול עסקה – הנכם מתבקשים שלא לרכוש את הקורס ולא לקבל את הסיסמה לצפייה בחומרי הקורס.

        1. כל המבצע ו/או המעוניין לבצע פעולה באתר (להלן “משתתף”) מצהיר ומתחייב כי הינו מודע לתקנון האתר ומסכים להוראותיו, וכי לא תהא לו ו/או למי מטעמו כל טענה ו/או תביעה, במישרין ו/או בעקיפין, כנגד בעלי האתר ו/או מפעיליו ו/או מי מטעמם פעולה באתר, משמעה – כל פעולת רכישת מוצר המוצע באתר.

        1. החברה לא תישא במישרין או בעקיפין באחריות כלשהי לכל מקרה שבו רכישה של משתתף לא תתקבל במערכת ו/או לכל בעיה טכנית ו/או אחרת אצל ספקי השירות (כדוגמת חברת קארדקום, סמוב וכיוב’) המונעת ממשתתף לרכוש מוצרים.

        1. החברה שומרת לעצמה את הזכות לשנות ו/או לבטל ו/או סגור את האתר/תכניו/הקורס וההכשרות ולבטל את המכירה על פי שיקול דעתה  ובלבד שזכויות לקוח שכבר רכש מוצר לא תפגענה. כמו כן החברה שומרת לעצמה את הזכות לעדכן ו/או להוסיף את/על תכני ההכשרות הדיגיטליות לפי שיקול דעתה המקצועי והבלעדי.

        1. מבלי לגרוע מהאמור לעיל, במידה וגורמים ו/או אירועים שאינם בשליטת בעלי האתר ו/או מפעיליו יעכבו ו/או ימנעו את קיום מכירת מוצרים באופן מלא או באופן חלקי, ובדרך כלשהי, ו/או את אספקת המוצרים שפורסמו באתר במועדים שנקבעו, ו/או אם יפגעו תקלות במחשוב ו/או מערכות הטלפון ו/או כל גורם תקשורת אחר בהשלמת תהליך הרכישה, ו/או אם בשל פעולות איבה ו/או פעולות כדוגמת תקיפת סייבר ו/או שביתה ו/או השבתה ו/או גיוס מילואים בהיקף מיוחד ו/או כל גורם אחר שהינו בגדר כוח עליון  (להלן ” כוח עליון” או “מניעה”) ימנע ו/או ייפגע תהליך רכישת המוצרים ו/או אספקת המוצרים – יסופק המוצר תוך 3 ימי עסקים מיום שהוסרה המניעה והדבר לא ייחשב כהפרת הסכם מצד החברה.

        1. אם יחולו שינויים בשעורי מע”מ ו/או מס ו/או היטלים (להלן” המס הנוסף”) החלים על המוצרים בין מועד פרסום המוצר לרכישה לבין התשלום בפועל תגבה החברה את סכום המס הנוסף באופן אוטומטי ועל פי כל דין וזאת מבלי לבקש אישור נוסף של הלקוח. הלקוח מאשר כי הוא מודע לכך ומאשר לחברה לחייב את כרטיס האשראי בהתאם לשיעור המס המעודכנים נכון ליום התשלום וזאת אף אם באתר החברה טרם עודכן שיעור המס לחיוב. 

        1. מנהלי האתר שומרים על זכותם לשנות תקנון וכללי השתתפות אלו מזמן לזמן ואחריות הלקוח היא להתעדכן מעת לעת באתר החברה. 

        1. כפי שצוין לעיל מטרת המוצרים הדיגיטליים היא לסייע לך. מנהלי האתר אינם נוטלים אחריות על אי אילו תשלומים למערכת או לעסק במסגרת רכישת מערכת כלשהי על ידי רוכשי הקורס הדיגיטלי שנוגע למערכות המוצעות באתר. ההחלטות המתקבלות ויישום החומר הנלמד ע”י רוכשי הקורס הם על אחריותו הבלעדית של רוכש הקורס וידוע כי אין ביכולתנו לקבוע עבורו את ההחלטות ו/או להתערב בשיקולים בעת ביצוע רכישת המוצר.

        1. בנוסף, החומר הנלמד אינו מתאים לכל אחד ויש להשקיע זמן כדי להבין את החומרים הנלמדים בקורס. התוכניות שלנו מיועדות לתת לאנשים כלים מעשיים וסביבה תומכת ומקדמת להגשמת היעדים והמטרות שלהם. עם זאת איננו יכולים להבטיח לך תוצאות כלשהן או הכנסות מסוימות בעקבות השימוש בתכנים, בקורסים וברעיונות שלנו, כי הן תלויות בך ובמה שתבחר לעשות או שלא לעשות.

      פרטי המשתמש

      1.     במסגרת השימוש באתר, ייתכן שיתבקש המשתמש להזין פרטים אישיים כגון: שם, שם משפחה, מס’ טלפון, כתובת, כתובת דואר אלקטרוני תקפה, מס’ ת.ז, גיל, ופרטים נוספים (להלן: “הפרטים האישיים”).

      2.     יודגש כי לא חלה על המשתמש כל חובה על פי הדין להזין את הפרטים האישיים באתר ו/או להעבירם לחברה. אך אם עשה כן אזי המשתמש מסכים להעביר לחברה את פרטיו האישיים על פי שיקול דעתו הבלעדי ומרצונו החופשי, על מנת להיכלל במאגר המידע של החברה. שכן אלמלא יוזנו הפרטים האישיים ייתכן שלא יתאפשר למשתמש לבצע פעולות מסוימות באתר.

      3.     משתמש המבקש להימחק מקבלת דיוור מאת החברה יעשה כן באמצעות לחצן “הסר” וחברת סמוב (החברה האחראית לאחסון פורטל הקורס כאמור לעיל) תסיר את שמו ופרטים אישיים מרשימת הדיוור לרבות הסרת המשתמש מדיוור תכני הקורס כולו ולא תתאפשר גישה לפורטל הקורס.

      4.     המשתמש מסכים, שאם החברה תסבור כי שהמשתמש מפר את תנאי השימוש ו/או כל דין, החברה תהיה רשאית להתחקות אחר השימוש של המשתמש באתר וכן לבצע כל פעולה אחרת שהחברה תמצא לנכון על מנת להגן על קניינה ו/או על זכויותיה ולמשתמש לא תהיה כל טענה ו/או תביעה ו/או דרישה כנגד החברה ו/או מי מטעמה בנוגע לאיזה מפעולותיה כאמור, וזאת מבלי לגרוע מכל סעד אחר העומד לזכות החברה.

      סודיות ופרטיות

      1. המשתמש מאשר מודע ומצהיר כי הזנת פרטיו פירושה הסכמתו לכך שפרטיו האישיים יכללו במאגר המידע של החברה.

      2. המשתמש מאשר מודע ומצהיר כי במסגרת השימוש באתר ייתכן שייאסף מידע אודות המשתמש.

      3. כמו כן מסכים המשתמש כי במסגרת שימושו באתר, תשמש החברה בפרטיו (ת.ז./ח.פ., שם פרטי, שם משפחה, שם חברה, טלפון, ישוב, מיקוד, דואר אלקטרוני ופרטי תשלום) לצורך מתן אפשרות ואספקת השימוש באתר, לצרכי פילוח וניתוח סטטיסטי; לשם זיהוי המשתמש ובקרת שימוש ע”י גורמים שאינם  המשתמש; ליצירת קשר עם המשתמש לשם משלוח הודעות, פרסומות ועדכונים רלוונטיים וכיוב’.

      4. החברה מאשרת ומתחייבת בזאת כי לא תעביר מידע הנוגע למשתמש לצדדים שלישים אלא במקרים המפורטים להלן (תנאים חלופיים):

      4.1.         המשתמש ביצע מעשה או מחדל הפוגעים ו/או עלולים לפגוע בחברה ו/או בצדדים שלישיים כלשהם;

      4.2.         החברה קיבלה צו שיפוטי ו/או דרישה מרשות שלטונית המורה לה למסור מידע על אודות המשתמש לצד שלישי;

      4.3.         המשתמש ביצע שימוש שלא כדין או כל שימוש שמאפשר, מקל, מסייע או מעודד ביצועו של מעשה שלא כדין באמצעות האתר ו/או מידע המופיע בו;

      4.4.          המידע נדרש לצורך השימוש באתר ו/או לצרכים סטטיסטיים, ניתוח ובקרה;

      4.5.          המשתמש הפר את תנאי השימוש;

      4.6.         במכירה של החברה ו/או העברת זכויות החברה לצד שלישי;

      4.7.          החברה קיבלה את אישור המשתמש להעברת מידע;

      4.8.         בכל מחלוקת, התדיינות מכל מן וסוג שהוא לרבות גישור או בוררות,או הליכים משפטיים, אם יהיו, בין המשתמש לבין החברה;

      4.9.          החברה סבורה כי מסירת המידע נחוצה כדי למנוע נזק לגופו או לרכושו של המשתמש.

      5. שימוש באתר מהווה אישור של המשתמש לכך שהחברה תהא רשאית לפנות אל המשתמש בכל אמצעי תקשורת מכל מן וסוג שהוא לרבות פקס, טלפון, דואר אלקטרוני, מערכת חיוג אוטומטית, הודעה אלקטרונית בכתב ו/או בע”פ ו/או בכל אמצעי תקשורת אחר, בכל עניין הקשור בפרסומות בקשר לאתר ו/או למידע המופיע בו, עדכונים, חומר שיווקי וכיו”ב.

      סיכונים ואחריות

      1.     החברה נוקטת באמצעי הזהירות המקובלים על מנת לשמור ככל האפשר על סודיות, פרטיות המשתמש ואבטחת המידע המצוי באתר.

      2.     המשתמש מצהיר כי הוא מודע לכך וכי השימוש באתר כרוך בסיכונים,  שכן לעיתים אין דיי באמצעים שננקטים על ידי החברה על מנת למנוע לחלוטין גישה בלתי מורשית למידע המצוי במאגרי המידע של החברה.

      3.     המשתמש מודע מאשר ומסכים לכך כי החברה ו/או מי מטעמה אינה מתחייבת להגנה מלאה מפני פריצות למידע המצוי במאגרי המידע של החברה, וכי החברה ו/או מי מטעמה לא יהיו אחראים לכל נזק מכל סוג שהוא, עקיף או ישיר, שייגרם למשתמש ו/או למי מטעמו בשל שימוש כלשהו באתר ו/או אם מידע כאמור יאבד ו/או אם יבוצע שימוש לא מורשה.

      4.     כמו כן החברה ו/או מי מטעמה אינה אחראית ולא תשא בשום צורה ואופן בכל נזק ישיר, עקיף, תוצאתי או אחר, אשר נגרם ו/או יגרם כתוצאה מביצוע פעולות באתר אשר עומדים בניגוד לתנאי השימוש וכל כל דין.

      5.     החברה ו/או מי מטעמה אינה אחראית לכל פעילות בלתי חוקית שתתבצע, אם תתבצע על ידי מי מהמשתמש/ים ו/או כל גורם אחר שאינו מטעמה, באתר ו/או במידע המופיע באתר.

      6.     באתר עשויים להופיע קישורים לאתרים המופעלים על ידי צדדים שלישיים. החברה לא תישא בכל אחריות לתוכן של אתרים אלו ו/או לתכנים המוצגים בהם.

      7.      כל התכנים ועצם השימוש באתר הינם לשימושו האישי של המשתמש בלבד והשימוש בו, לרבות כל הסתמכות עליו, הינם על אחריותו הבלעדית של המשתמש.

      8.       סמכות שיפוט (עניינית, מקומית ובינלאומית) לבית המשפט במחוז ת”א בלבד.

      9. לפרטים ובירורים נוספים בקשר לתנאי השימוש ו/או לכל עניין נוסף יש  לפנות לשירות הלקוחות של החברה בימים א-‘ה’ בין השעות 09:00-17:00 באמצעות הדואר האלקטרוני לכתובת office@flow-az.com.